Zoeken in deze blog

donderdag 12 januari 2023

 

 

U kunt hier uw comments kwijt...

Misschien vind u mijn gedichten en teksten mooi, goed, slecht, interessant, een wonderkind of total loss...
U kunt hier zeggen wat u mateloos irriteert of mateloos boeit...
Dank jullie voor alle support. Groet, Simon.
direct mail is: simonkistel@hotmail.com

E-mail 8. jul, 2019

Sandra (Cammy op GS)

U vroeg of iemand de fouten wilde opzoeken en eruit halen. Ik heb geen studie Nederlands gedaan, maar ik heb redelijk veel vertrouwen in mijn kunnen. Bij deze bied ik mij aan om die taak op me te nemen. Het lijkt me erg leuk om te doen.

E-mail 30. jun, 2019

Pieter (Meagluurder dankzij Joris)

Beste KingoftheOneliner



Ik las al met veel plezier uw tegels op GeenStijl

Heerlijk hoe u het oude Amsterdam omschrijft

Ik ga het allemaal lezen iedere week u heeft mijn zondag op het werk mooi doorgeholpen btw u schrijft stukken beter dan die werkeloze Turk een foutje hier en daar vergeef ik u kom maar op met hoofdstuk 7

E-mail 17. jun, 2019

Sandra (Cammy op GS)

De eerste hoofdstukken op GS gelezen. Net als toosdoos ben ik niet van de romans, meer van de thrillers, en heel cliché, fan van (bijna alle s) van Stephen King. Maar mocht dit uitgegeven worden, zou ik het zeker kopen. Ik ben dankbaar voor de verwijzing
naar de website, en zal regelmatig terugkomen om te kijken welk schoons er nog uit uw pen is gevloeid. Als kind was mijn droom schrijfster te worden, maar helaas ging deze ambitie niet gepaard met talent. Lezen daarentegen kan ik heel goed, en is één van mijn
favoriete bezigheden. Dank u.

E-mail 27. aug, 2015

H.

best goede gedichten. Je hebt zeker talent.

Deel deze pagina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten